افزونه مدیریت فایل وردپرس WP File Manager

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا تا کنون پیش اومده بخواید بدون ورود به محیط مدیریت هاست خودتون سی پنل یا دایرکت ادمین فقط از طریق محیط مدیریت وردپرس به فایل های سایتتون دسترسی داشته باشید ؟

افزونه ای که می خوام معرفی کنم راحت ترین راه برای دسترسی به فایل های وردپرس هست با بیش از یک میلیون نصب فعال در مخزن وردپرس و پشتیبانی از زبان شیرین فارسی با نام WP File Manager یا WPمدیریت فایل

درست است که در سیستم مدیریت محتوا وردپرس می‌توانید افزونه و قالب بارگذاری کنید ولی گاهی اوقات با خطا مواجه می‌شوید و باید مستقیماً به هاست متصل شوید و افزونه و قالب را در پوشه public-tml آپلود کنید، اما با نصب این افزونه با وجود آمدن این مشکلات دیگر نیازی نیست به هاست متصل شوید و در پنل مدیریت وردپرس به پوشه public-html می‌روید و به‌راحتی قالب و افزونه موردنظر در آنجا آپلود می‌کنید.

بعدازاینکه شما افزونه را نصب و آن را روی سایت خود فعال می‌کند، یک گزینه به اسم WP مدیریت فایل به پیشخوان اضافه خواهد شد که شما برای دسترسی به تنظیمات افزونه باید روی آن کلیک کنید. زمانی که شما این گزینه را انتخاب کردید، یک صفحه برایتان نمایش داده می‌شود که شامل تمامی فایل‌های سایت است.

می‌توانید از منوی کشویی گزینه Change Theme Here، زبان فارسی و یا هر زبان دیگری را انتخاب کنید، درنهایت یک صفحه مانند تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد:


تنظیمات افزونه

در این صفحه محدرات وردپرس را مشاهده می‌کنید، در اینجا به کلیه بخش‌های File Manager دسترسی نخواهید داشت، درواقع می‌توانید داده‌های وردپرس را ویرایش کنید و فایل جدید ایجاد و آپلود کنید.

در نسخه رایگان تنها به یکسری از گزینه های پوشه دسترسی دارید و موارد گفته شده را می‌توانید لحاظ کنید اما در نسخه پرمیوم می‌توانید در بخش تنظیمات، تنظیمات افزونه و تعیین سطح دسترسی برای کاربران و مدیران سایت، تعیین حداکثر اندازه آپلود فایل‌ها و … را در پیشخوان وردپرس بدون متصل شدن به هاست انجام دهید و مستقیماً تغییراتی لحاظ کنید. در نسخه رایگان افزونه گزینه‌های دیگر افزونه، غیرفعال است و تنها در نسخه پرمیوم مورداستفاده می‌باشد.

 

نام فایل :افزونه مدیریت فایل

رمز فایل : ندارد

منبع : مخزن وردپرس

هرگونه برداشت از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .

تمامی حقوق به Mehran Software تعلق دارد .