حل مشکل رایت پروتکت فلش APACER

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برچسب های نوشته : , , ,

توجه فرمائید این مقاله در ادامه مقالات حل مشکل رایت پروتک بوده و بازنویسی شده نسخه های قبل است

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که فلشی که خریداری کردید همینجوری بیخود و بیجهت قفل بشه و نتونین اطلاعات روی فلش رو پاک کنید و یا فلشتون قابلیت فرمت نداشته باشه و چه بسا اطلاعات شخصی و مهمی داشته باشید که باید حتما پاکش کنید 🙂 . به دلیل اینکه توی سایت های ایرانی اصلا راه حل مناسبی برای این موضوع ارائه نمیشه و همه از روی دست هم یکسری نوشته ها رو کپی می کنن و طبق تجربه شخصی خودم که مدتی در محل کار سابقم نماینده شرکت متین بعنوان ارائه دهنده فلش Apacer بود و متاسفانه این مدل فلش هم به شدت به مشکل رایت پروتکت بر میخورد تصمیم گرفتم تجربه خودم رو با ساعت ها تحقیق در فروم های چینی در اختیار دوستان در سایت مهران سافت قرار بدم . امیدوارم استفاده کنید . به زودی سعی خواهم کرد برای مدل های دیگه هم نرم افزار هک چیپ رو قرار بدم .

نرم افزار مخصوص هک چیپ فلش Aroma Kingstar

برای ویرایش و یا در اصطلاح هک چیپ فلش در ابتدا باید نوع چیپ اون رو بدونید تا بتونید بهترین گزینه رو برای کارتون پیدا کنید .نرم افزاری که برای دونستن چیپ نیاز دارید ChipGenius هست که اطلاعاتی درباره فلشتون به شما میده و در انتها سایتی رو بعنوان مرجع دریافت نرم افزار در اختیارتون قرار میده که که اصلا به دردتون نمیخوره :)) همش چینیه و درست هم نمیشه چیزی توش پیدا کرد . اما میتونید نوع چیپ فلشون رو توش پیدا کنید . لینک دانلود این برنامه رو در انتهای این پست قرار میدم

نرم افزار مورد نظر ما Alcor MPTool V19.01.24.MD 1005B113 هست که مناسب چیپ این مدل فلش هست . نرم افزار رو ساده اجرا کنید .

بستگی به پورت USB سیستمتون توی یکی از شانزده بلاک فلشتون رو با کد نشون میده . کافیه روی کلید کنار فلش کلیک کنید و استارت بزنید . صبر کنید مراحل بصورت خودکار انجام بشه . در انتها خودش پیام میده که کار تمام شده و فلش شما فرمت میشه . موفق شدیم به سادگی فلشون رو به آغوش خانواده برگردوندیم .

باکس دانلود

نام فایل : نرم افزار اصلی چیپ Alcor MPTool V19.01.24.MD 1005B113 سایز 5.7MB

نام فایل : نرم افزار تشخیص نوع چیپ ChipGenius سایز  300kb

رمز فایل : www.mehransw.ir

منبع : مهران سافت

هرگونه برداشت از مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .

تمامی حقوق به Mehran Software تعلق دارد .